Analýza nedostatků

Analýza nedostatků pomocí archů Post-it® Samolepící archy

Určení příležitostí pro dosažení vašeho skutečného potenciálu.


Analýza nedostatků je nepostradatelnou metodu při vyhodnocování vašeho aktuálního výkonu oproti potenciálnímu výkonu.

Identifikací využití (a případného nevyužití) vašich prostředků a zdrojů umožňuje analýza nedostatků dříve uchopit vaše obchodní cíle – a to krátkodobě i dlouhodobě.
 

  • 1

    Určete téma, u kterého provedete analýzu nedostatků. Může se jednat o cokoli, co je zásadní pro vaši činnost, včetně: tvorba příjmů, snižování nákladů, vývoj produktů atd.

    Identify the topic

  • 2

    Toto téma napište do velkého prostoru, např. na arch Post-it® Samolepicí Meeting chart, aby jej členové týmu viděli.

  • 3

    Sem zakreslete, kde aktuálně jste ve vztahu k vašemu tématu. To budou z velké části metriky nebo atributy, ale rovněž to lze použít na branding (tj. vnímání vašeho produktu).

  • 4

    Dále zaneste, kde byste chtěli být za určité časové období. Například, chcete během příštích 18 měsícům k vašemu produktu přidat tři důležité vlastnosti?


    Plot your next time frame

  • 5

    Rozhodněte, jak nedostatek zaplnit. Mezi běžné způsoby této části patří provedení SWOT analýzy. Nebo jednoduše zaplňte nedostatek
    pomocí 6 M:

    • • Manpower (Lidské zdroje) – popište potřebné lidské zdroje
    • • Method (Metoda) – identifikujte potřebný proces
    • • Metrics (Metriky) – identifikujte potřebné ukazatele
    • • Machines (Stroje) – určete požadovanou technologii
    • • Materials (Materiály) – určete potřebné zboží (od surovin po marketingové podklady)
    • • Minutes (Minuty) – kolik času zabere dosažení vašeho cíle
  • 6

    Začněte určením způsobů nápravy nedostatků – spolupracujte s hlavními členy týmu na určení akcí k redukci jednotlivých nedostatků a termínů pro implementaci těchto činností. Proveďte interní inventuru a vyhodnoťte, co aktuálně máte a co budete potřebovat k řešení jednotlivých nedostatků – a také potenciální rozpočet pro jednotlivé části.

  • 7

    Provádějte pravidelná (každý den, každý týden, každý druhý týden) sezení pro vyhodnocení pokroku a dokumentování stavu, jaké kroky probíhají a které byly dokončeny.


    Conduct regular collaboration sessions


ZNAČKY
    spolupráce postup samolepicí_archy role_popisků
    Sledujte Post-it® Brand
    Post-it Brand je ochranná známka společnosti 3M.
    Změnit Lokaci
    Česká republika - Čeština